Tibia Mod

style="width:100%;height:200px;"

#1 2011-10-31 12:29:31

Sannin

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-30
Posty: 24
Punktów :   

System piłki nożnej

Witam.

Posiadam system Piłki Nożnej.

Instrukcja:

1.
a) W actrions/scripts tworzymy plik o nazwie: fut.lua i wpisujemy tam:


Kod:

</-- Script By Potreco =D -->
function onUse(cid,item,frompos,item2,topos)
pos1 = {x = 344,y = 248,z = 7}
pos2 = {x = 337,y = 248,z = 7}
poscentro2 = {x = 335,y = 242,z = 7}
poscentro1 = {x = 346,y = 242,z = 7}
idbola = 2160 -- Id do item que irá ser utilizado como bola
tempo = 2*60*1000 -- Tempo de duração de cada partida
outfit1 = {lookType = 128, lookHead =  94, lookBody = 94, lookLegs = 94, lookFeet = 94, lookAddons = getCreatureOutfit(cid).lookAddons}--Outfit que o time 1 utilizará
outfit2 = {lookType = 128, lookHead =  0, lookBody = 0, lookLegs = 0, lookFeet = 0, lookAddons = getCreatureOutfit(cid).lookAddons} --Outfit do time 2
time1 = getSpectators(pos1,2,0)
time2 = getSpectators(pos2,2,0)
if getGlobalStorageValue(20003) == -1 then
setGlobalStorageValue(20003,1)
      if time1 then
         for i = 1,#time1 do
             doSetCreatureOutfit(time1[i], outfit1,tempo)
             doTeleportThing(time1[i],poscentro1)
         end
      end
      if time2 then
         for i = 1,#time2 do
             doSetCreatureOutfit(time2[i], outfit2,tempo)
             doTeleportThing(time2[i],poscentro2)
         end
      end
      doCreateItem(idbola,poscentro1)
      doBroadcastMessage("Começa o jogo!")
      addEvent(function()
      players = getSpectators(poscentro1,12,5)
      if players ~= nil then
         for i = 1,#players do
             doTeleportThing(players[i],pos1)
         end
      end
      doBroadcastMessage("Fim de jogo! O placar foi de: Time 1 "..getGlobalStorageValue(20000).." x "..getGlobalStorageValue(20001).." Time 2")
      setGlobalStorageValue(20000,0)
      setGlobalStorageValue(20001,0)
setGlobalStorageValue(20003,-1)
       end,tempo)                            
end
return TRUE
end

b) Następnie dodajemy linijke do actions.xml

Kod:

<action actionid="5555" event="script" value="fut.lua"/>

2.
a) Wchodzimy w Movements/scripts i tworzymy nowy plik o nazwie: fut.lua i wpisujemy do niego:


Kod:

</-- Script By Potreco =D -->
function onAddItem(moveitem, tileitem, position, cid)
gol1 = {
{x=328,y=240,z=7},
{x=329,y=244,z=7}
}
gol2 = {
{x=352,y=240,z=7},
{x=353,y=244,z=7}
}
poscentro2 = {x = 335,y = 242,z = 7}
poscentro1 = {x = 346,y = 242,z = 7}
if inArea(position,gol1[1],gol1[2]) then
   doBroadcastMessage("Gol do time 1!")
   setGlobalStorageValue(20000,getGlobalStorageValue(20000) + 1)
   doRemoveItem(moveitem.uid)
   doCreateItem(moveitem.itemid,poscentro1)
elseif inArea(position,gol2[1], gol2[2]) then
   doBroadcastMessage("Gol do time 2!")
   setGlobalStorageValue(20001,getGlobalStorageValue(20001) + 1)
   doRemoveItem(moveitem.uid)
   doCreateItem(moveitem.itemid,poscentro2)
end
return true
end

function inArea(p,pos1,pos2)
         if p.x >= pos1.x and p.x <= pos2.x then
            if p.y >= pos1.y and p.y <= pos2.y then
               if p.z == pos1.z then
                 return true
               end
            end
         end
return false
end

b) Następnie w movements.xml dopsujemy:

Kod:

<movevent type="AddItem" tileitem="0" itemid="2160" event="script" value="fut.lua"/>

I mamy gotowy skrypt.

Screen:

http://img697.imageshack.us/img697/7660/imagemhhv.png

Offline

 

#2 2012-03-15 14:32:37

Banan13579

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2012-03-15
Posty: 4
Punktów :   

Re: System piłki nożnej

ze tak sie spytam czy do mapy trzeba ręcznie dodać boisko czy automat

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.waly-napedowe.net.pl nakaz jazdy c znak sklep